Våra värderingar

Vårt team består av personer, placerade i Lund, med spetskompetens inom flera teknikområden. Här finns möjligheter att utvecklas, oavsett vem du är.

Just nu expanderar vi! Vill du vara med?

Vi är inget vanligt företag och vi har inga vanliga jobb. Det vi på Bintel gör förbättrar världen. Effekten av våra lösningar har minskat negativa effekter på miljön, vilket vi är väldigt stolta över. Vi som världsmedborgare måste alla minska vår konsumtion och vi måste bli bättre på att ta hand om resterna av vår produktion (d.v.s. avfall). Bintel möjliggör smartare avfallsinsamling och genererar data som kan styra och påverka sorteringsgraden, i strävan efter en cirkulär hantering av resurser och ett minskat CO2 avtryck. Vi påverkar inte bara vår egen framtid, utan kommande generationers. Så om du vill ha något mer, och du vill vara en del av ett team som är helt dedikerade för att göra det lättare att rädda världen, ansök nu genom att skicka oss ett personligt brev och din CV! Urval sker löpande på nedan tjänster.

We are looking for a self-motivated Customer Success Manager who will be involved in technical and commercial pre and post-sale activities at a high pace. You are the main customer interface during customer journey and are setting the actions and priorities for the team in close cooperation with the customer. You will be the driver of ensuring successful scale-up of business and world-class customer service.

About the job

The Customer Success Manager responsibility is to;

  • Understand customer needs and requirements during the projects and translate them into actions in the Bintel team
  • Plan and execute customer journey together with the cross-functional Bintel team
  • Lead and drive the Nordic customers through “pilot” to large roll out based on value creation. 

 

About you

You are a self-motivated driver that is passionate about delivering world-class customer experience. You are not fearing a start-up environment with very few formal procedures and limits, rather the opposite, you are embracing the challenge in getting them in place. You enjoy meeting and servicing people from many countries and cultures, who you approach with a humble and open-minded attitude.

  • Bachelor’s degree in information management, computer science, computer engineering, or related discipline.
  • Prior experience of customer interaction, sales, or service management in relation to a technology/product offering
  • Skilled in organizing and planning
  • Service minded with customer as first priority
  • Ability to lead teams during projects
  • Ability to analyze and organize data and feedback coming from customer, service & support team
  • Experience from the waste management industry is a plus, at least being passionate about sustainability is a must
  • You speak and write fluently in English and Swedish and have the ability to accurately communicate verbal and written technical information.

 

What can Bintel offer you?

It is rather simple, we will let you as part of our passionate team, create daily impact on reducing the CO2 footprint of our customers’ businesses. We believe that simplicity is the key to profitable sustainability. With our advanced IoT solutions we digitize waste management processes, provide data-driven analyses and logistics, making saving the world an easier option.

This role will be one of the keys in the Bintel team to reach a world-class customer service and a fast scale up of business. It is an excellent opportunity for a creative and skilled individual to build a Customer Success team from the ground up and gain broad responsibility and experience. You are trusted to deliver on clearly defined targets, without micromanagement and on top of that you are surrounded by a team of talented and motivated people who love their work! 

You will be working out of the office in Lund. You have flexible office hours, and the ability to work from home when suited.

“Då Bintel har inhouse HW-utveckling, får jag chansen att utveckla ny teknik från grunden. Samtidigt känns det bra att arbeta med spännande tekniska utmaningar för framtiden och miljön, att få vara en del av den gröna omställningen.''
Olof, Senior Hardware Designer
“På Bintel får jag möjlighet att kombinera teknik och människor i syfte att åstadkomma något helt nytt.
Jag får vara delaktig i branschens digitala omställning, och driva utveckling av disruptiva, innovativa produkter i ett team med passion för vårt syfte och mission.
Att göra denna resa är oerhört utmanande och spännande, att ta ett bolag från start-up till scale-up!"
Jennie, CTO
“Med Bintel får jag utlopp för min nyfikenhet, jag får utveckla och utvecklas med den senaste tekniken.
Svårt att hitta ett mer innovativt bolag, som samtidigt har rätt miljöfokus. I alla fall på denna planeten.”
Simon, Software Engineer

Bli en del av Bintel

När det gäller människor eftersträvar Bintel en bra blandning. När det gäller sopor är det annorlunda. Vi vet att vi blir smartare, snabbare och har roligare när vi är olika. Gillar du svampplockning och gaming? Intressant, men berätta mer om dig och vad du kan!

Kontakta oss för att ta reda på hur vi kan bli bättre tillsammans!

Det är hög tid. För att nå tuffa klimatmål måste vår avfallshantering bli mer automatiserad och optimerad. Med Bintel kan ni bli bättre!

Det kommer spara tid, resurser och det viktigaste av allt, vår planet.

No time to waste.